ToxInfo – Biztonsági adatlap szolgáltatások – Biztonsági adatlap felülvizsgálata, aktualizálása
Szolgáltatásunk eredményeként szakmailag helyes, a felülvizsgálatkor, aktualizáláskor hatályos jogszabályi előírásoknak teljes mértékben megfelelő magyar nyelvű biztonsági adatlapot adunk át Ügyfelünknek.
A biztonsági adatlap (SDS) felülvizsgálata (aktualizálása) során az 1907/2006/EK (REACH) 31. cikke és a (EU) 2020/878 rendelet, valamint a releváns magyar jogszabályok előírásait alkalmazzuk.
A biztonsági adatlap tartalmi és formai előírásaira vonatkozó jogszabályok folyamatos változása, illetve a gyártó/forgalmazó tudomására jutott legújabb adatok (pl.: összetétel megváltozása, újabb toxikológiai adatok, REACH regisztrációs szám, stb.) a biztonsági adatlap folyamatos aktualizálását teszik szükségessé.
Biztonsági adatlap aktualizálása történhet:
Cégünk 22 éves szakmai múltjának, valamint több folyamat orientált innovációs fejlesztésének köszönhetően a nemzetközi élvonalba sorolható belső folyamatokat dolgozott ki a biztonsági adatlapok készítésének minőségbiztosítására.
Az adatlap aktualizálása, felülvizsgálata során alkalmazott kontrollmechanizmusok biztosítják az aktualizált biztonsági adatlap szakmai minőségét, hatósági elfogadását.
A rendelkezésünkre bocsátott legújabb adatok, illetve az aktuális – releváns – jogszabályoknak megfelelően elvégezzük a szükséges tartalmi és formai módosításokat a biztonsági adatlap aktualizálása során.
A legújabb idegen nyelvű beszállítói adatlap rendelkezésre állása esetén nemcsak az újabb információk kerülnek lefordításra és beemelésre az aktualizálandó biztonsági adatlapba, hanem a korábbi esetleges fordítási hibákat is kijavítjuk.
A biztonsági adatlap elkészítése után 2 évig garantáljuk ügyfeleinknek, hogy jogszabályváltozás esetén értesítést küldünk az aktualizálandó SDS-ekről. Minőségtanúsítás és valós idejű információnyújtás az adatlap felhasználóinak.
Kiemelt ügyfélkapcsolat a biztonsági adatlap szolgáltatások igénybevétele során
Ügyfeleink részére személyes vállalati kapcsolattartót biztosítunk a megrendelés zökkenőmentes lebonyolításának érdekében. Az ügyfélkapcsolat számunkra nem ér véget a biztonsági adatlap felülvizsgálatával, aktualizálásával.
A biztonsági adatlapok értelmezésével, felhasználásával, valamint a vonatkozó előírásokkal kapcsolatban a szolgáltatás teljesítése után is segítséget nyújtunk Önnek.
Cégünk az aktualizált, felülvizsgált biztonsági adatlapokra teljes körű, valós szakmai és anyagi garanciát vállal. Anyagi garanciavállalásunk minden közvetlen és közvetett kár megtérítését is magába foglalja.
Ügyfélszolgálatunk 24 órán belül megkezdi az észrevételek, kérések kivizsgálását.
Elektronikus levélben vagy online árajánlatkérőnkön keresztül elküldött árajánlatkérést 24 órán belül megválaszoljuk.
Árajánlatunk mellé elküldjük Önnek megrendelő lapunkat is, hogy a megrendelés folyamatát egyszerűbbé tegyük.
Önnek csak a kitöltött megrendelőlapot és az árajánlatunkban megadott dokumentumokat (pl.: biztonsági adatlapot), egyéb adatokat szükséges megküldenie részünkre.
Online árajánlatkérés biztonsági adatlap felülvizsgálatára, aktualizálására
GY.I.K. – A megrendelési, illetve teljesítési folyamattal kapcsolatos kérdések